რეფლექსია დღე მერვე
ვისწავლე და გამოვიყენებ ბლოგზე სასარგებლო ბმულების მიმაგრებას. აგრეთვე ჩვენი ნამუშევრების ბლოგზე განთავსება.
დღეს განვიხილეთ თემა ფასილიტატორი. უკვე ვიცი და გამოვიყენებ როგორ გავუწიო ფასილიტაცია კლასს მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების პროცესში. ამასთნ ერთდ როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგიები სასწავლო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად.
გამოვიყენებ ისეთ კითხვებს, რომელიც დაგვეხმარება ნასწავლისა და ახალი მასალის დაკავშირებაში.
მოსწავლეზე ორიენტირებულ გაკვეთილზე რესურსებს ისე გავუკეთებ ორგანიზებას რომ სწორი მიმართულება მივცე.
ამ ეტაპისთვის სასწავლო პროექტის გეგმის ყველა ნაწილი შექმნიული გვაქვს, დაგვევალა ვიოთ ერთმანეთის თეთრი და შავი ოპონენტი. ძალიან მაინტერესებს რა შენიშვნებს და რა რჩევებს მომცემს ჩემი ოპონენტები.
ვისწავლე და გამოვიყენებ ბლოგზე სასარგებლო ბმულების მიმაგრებას. აგრეთვე ჩვენი ნამუშევრების ბლოგზე განთავსება.
დღეს განვიხილეთ თემა ფასილიტატორი. უკვე ვიცი და გამოვიყენებ როგორ გავუწიო ფასილიტაცია კლასს მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების პროცესში. ამასთნ ერთდ როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგიები სასწავლო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად.
გამოვიყენებ ისეთ კითხვებს, რომელიც დაგვეხმარება ნასწავლისა და ახალი მასალის დაკავშირებაში.
მოსწავლეზე ორიენტირებულ გაკვეთილზე რესურსებს ისე გავუკეთებ ორგანიზებას რომ სწორი მიმართულება მივცე.
ამ ეტაპისთვის სასწავლო პროექტის გეგმის ყველა ნაწილი შექმნიული გვაქვს, დაგვევალა ვიოთ ერთმანეთის თეთრი და შავი ოპონენტი. ძალიან მაინტერესებს რა შენიშვნებს და რა რჩევებს მომცემს ჩემი ოპონენტები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий